søndag 18. juni 2017

Blogglistenhits

EU på ein verkstad nær deg.

Vi har bubil. Ein gamal ein, som har gjeve oss mykje glede og fridom på turar både fjern og nær.
I fjor var han lite i bruk, og då han skulle godkjennast her i vår, så måtte vi byta alle hjullagra, fordi han hadde køyrt for lite. Verkstaden tok oppgåva, men det vara og rakk før bilen var ferdig. Fiat Detchleff er merket, men det viste seg til slutt at understellet og dermed lagra var Citroen, så då verkstaden fann ut av det, var bilen ferdig, trudde me. 14 dagar seint, men kva gjorde det!
Vi gledde oss til å ta små turar i nærmiljøet, til Helvete og Krafshola og kva dei no heiter,alle  desse lokale severdigheitene rundt forbi. Det er stader der det er observert ulv, der ein kan fiske og få fisk, og der det det ser ut som bilen sym i utmarka på sida av E6, fordi den lokale vegen aldri har blitt lagt inn på noko kart. Du kan stoppe og nyte kaffi, sleppe ut bikkja og la ho springe fritt. Lukka er ei hengekøy heime  og ein bubil på vegen om sumaren.
Men så var det ikkje så enkelt. Chassisnummeret måtte skrivast inn på nytt, fordi eit av siffra var borte av rust. NAF-testen hadde påvist det, og det var merkt som mangel. Verkstaden ringte Biltilsynet, med vognkortet framfor seg, og bad om å få føre  på. nummeret.  Men den gang ei! Var chassisnummeret ufullstendig, måtte det påførast på nytt, og deretter kunne det førast inn  i biltilsynet sine annaler. Det var påbode av EU! Og inkje biltilsyn på Indre Austland hadde time for slike syssler før  medio august. Då var sesongen for å oppleve Helvete og Krafsholet nesten over...
Men vi kunne reise til Otta! Dei hadde time 21. i denne. Klokka 10. Så då er det få tak i prøveskilt, og stå ved første hanegal- og han gjel tidleg!- og køyre vel 3 timar til Otta, få skrive i chassisnummer, so dei sikkert tek frå vognkortet, og reise dei vel 3 timane heimatt. Først då er bilen godkjent for 2 nye år, og vi kan  utforske Stange og Romedal allmenning, drikke kaffi og køyre utanfor E6.
Kvifor er me  utanfor EU, når me er flinkare enn alle EU-land å oppfylle direktiva ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar